دِلــــ سِـــپردهــ در خیــــــــــال

دخت زمستانــــــ

باز این اولی نوشت شروع شد و من طبق معمول گیر کردم :/ عیییی خداااا :/

سلام دوستانِ جان :)

خیلی ممنون از همکاریتون عصن ...از 120 و خورده ایی دنبال کننده وب قبلیم  الان تو این وبه جدید 3 نفر هس :/

الان دارم رو ابرا سفر میکنم که چقدر طرفدار دارم ماشالله :/

عصن از این به بعد فقط و فقط واسه دل خودم مینویسم :/

الان الکی مثلا من دلم پره :/


ناموسا اولین پست خیلی رو مخه ,چه عنوانش ,چه مطلبی که میخوام بنویسم :/


برای همین پست اول رو اختصاص میدیم به فضولی جات :/ میخوام ببینم چه سوالایی ازم میپرسین :؟

+خب شما بپرسین من جواب میدم :ا

++طبق عادت قبل :بوی بوی 


سلام:||
 وب قبلیتون چیبود؟؟
marryt2000.blog.ir این وبه قبلیمه
😁😂
ملت حال ندارن...شما فالو کنید تا بک بدن...دوباره از نو باید شروع کرد...
خب سوالم: سن؟ 
شهر محل زندگی؟
هدف از وبلاگ نویسی؟
چندمین وبلاگته؟
بهترین وبلاگی که میخونی؟
بهترین متنی که تو وب بچه ها خوندی و روت تاثیر گذاسته؟
خخخ اره باید دوباره شروع کرد :)

سن :16 
شهر :اینو تو خصوصی میگم 
هدف :اشتراک گذاشتن نوشته هام ,بره برداری از دیدگاه های ادم های متفاوت و شاید یه نوع ارتباط برای شناخت ادم های مختلف از سطح و نژاد های متفاوت
چندمین وب : یه وب قبلا تو بلاگفا داشتم . 2 تا هم تو بیان که میشن سر جمع 3 وب البته یه وبم ساختم رمزشو فراموش کردم :/
بهترین وب :خب واقعا سخته شبک ها با هم فرق میکنه اما نوشته های پریسا رو خیلی دوس دارم چون با یه فکر باز و منطقی مینویسه و طنز نویسایی مث بلاگفان و تد و بهار پاتریکیان و مترسک وسحر 
بهترین متن :متن که زیاد خوندم اما یه متنی بود یادم نیست تو کدوم وب اما در مورد ازادی بیان و روند زیستی تو جامعه بود که واقعا منطقی نوشته شده بود 

پوووووف بالاخره تموم شد :)
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۱۶:۱۹ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
اوووووم...
چی بپرسم.....
چیزی به ذهنم نمیرسه:/
آهان
.
.
.
اگه روز بری خونه(یا مهمونی ای جایی) و ببینی ناهار چی دارید حرص میخوری(یا مثلن شایدم تو ظاهر نشون ندی که ناراحتی اما از درون...)

چ سوالی ام پرسیدم....الان مثلن من خیلی فضولم:دی
اینکه ناهار شوید پلو یا استانبولی باشه :////////

جفتشون رو ندوس :/


چرا عوض کردی وبو؟
نمیدونم جو گرفتم یهو 
شایدم خسته شدم اما یهو به سرم زد یه وب جدید بزنم 
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۱۶:۲۹ علیرضا امیدیان نسب
منکه میدونم یه سالی دیگه این وبو ترک میکنی
خوب به نظرت بهتر نیس کلن وب نسازی حروم میکنی وبارو😂😂😂😂

چه پسرا پررو شدن که با دخترا راحت حرف میزنن
اعصابمو خورد کرده اون نظر بالاییه😡😡😡😡😡😡😡😡
نخیرم اون برا تنوع بود 

دیگه اشنا هستن 

اینجوریام نیس ، 


دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۱۶:۴۸ محمد حسین امینی
باشه ما اینجا دنبالت میکنیم:)

شما هم یادت نره:)
ممنون 

حتما :)
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۱۷:۲۱ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
یهویی وب عوض کردنم باحاله هاااا
یبار این باحالیو حس کردم D:
ولی دیگه حالش نیس :))))

یک سوال عجیب اندر غریب ^__^
چن تا دوسم داری؟ ححححح
اره باحاله یه تنوع میشه برات اما باس صد جا خودتو دوباره معرفی کنی و شجره بدی :/

خعلی زیاد اجی :)
خعلی هم عااالی 
ایشالا موفق باوشی :)))
ممنون :)

شمام همین طور :)
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۱۸:۵۲ ابو اسفنج بلاگفانی
خب وقتی داستانِ دنبالت کردم دنبالم کن پیش میاد همینجوری میشه!
اره دقیقن :/
دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۵ علیرضا امیدیان نسب
یعنی چی چرا نظراتمو تایید نمیکنی
چون رفته بود تو هرزنامه و متاسفانه ندیدمش 

خااا مگه تقصیر منه ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan