دِلــــ سِـــپردهــ در خیــــــــــال

دخت زمستانــــــ

پونزدهم تولدم بود !!!!تولدت پساپس مبارک من :(


امسال تولدم بهم ثابت کرد باید یه تجدید نظری روی بعضی ها داشته باشم 

حالا خوبیش این بود که جمعه بود و روتین جمعه ی من هم متفاوت بود از جمعه های قبل ...

یه تولد خودمونی 4 نفره هم داشتیم که خوش گذشت ...

شنبه هم که مدارس تعطیل شد و امتحان ریاضی پرید ...

خیلی نمیخوام بنویسم فقط جهت اعلام حضور بود ...

گوشام حسابی اذیتم میکنه جفتش گرفته امروز فقط تا ساعت 9 و چهل مدرسه بودم بعد با مامان رفتم دکتر 

باید گوشامو شست و شو بدم احتمالا فردا برم بیمارستان ...

فعلا بای :(



+اهنگشو دوست دارم 

تولدت مبارک عزیزم 

چرا ناراحتتتتت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چیزی شده ؟؟؟
اصلا رو مود نیستی هاااا
فدات 

یه همچین چیزی :/
میگمت بعد
تولدت مبارک :) 
ممنون :)
میدونم دیره ولی تولدت مبارک
ممنون عزیزم 
تولدتون خیلی خیلی مبارک
با کلی آرزوی خوب :))
مرسی :)
ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan