دِلــــ سِـــپردهــ در خیــــــــــال

دخت زمستانــــــ

جانا دوران اشک و غصه به پایان رسید ... از حالا من شاد ترین دختر دنیا خواهم بود ...


گذشته جانم قول داده است فقط در مواقعی که فراموش کردم چه کسی بوده ام به سراغم بیاید ...

از این به بعد میخوام شاد ترین دختر روی کره زمین باشم ...

حال دلم این روزا با خدای مهربونم آفتابیه....

خدایا ! ممنون که هوای دلم رو داری ....!!!

دلم میخواد برم زیر بارون ...همین الان ...تو خیابون ...دادبزنم و بگم :حالم خیلی خوبه :)


پ ن :چه خوبه الان داره بارون میاد :)

پ ن 2 :چه خوبه حالم خوبه :)

پ ن 3 :خدا کنه همتون از غم و غصه دور بمونین :)




ایشالا همیشه پایدار و موفق باشین..
ممنون شمام همینطور ،:)
چه خووووبه که حالت خوبه 😊😀
چه خووووبه بلاخره یکی پست شاد گذاشت
:)

چه خوب پس :)
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۱۹:۱۱ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
چقدر خوبه..
که حالت خوبه :)
اره خیلی حس خوب و قشنگیه
خداروشکررررر
ایشالا همیشه خوب باشی :****
حال خوب همیشگی نیست اگه یه روز نارحت بودی بهش فکر نکن همیشه همینجوری بمون :* :)
ممنون عزیزم 
ایشالله توام حال دلت همیشه خوب باشه 

اهووم خودم تصمیمشو دارم 
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۰۰:۵۷ علیرضا امیدیان نسب
خداکنه همیشه خوب باشی و خوش😔😔😔😔
ادم چه میداند بر منه چه میگذرد.دلتنگی امانم نمی دهد
ممنون :)

دلتنگ بودن ادم ها رنگ های متفاوتی دارد ادم با بداند که با چه رنگ و لعابی دلتنگی اش رفع میشود 
درود بر شما .....

موسیقی خوبی بود......... 
ممنون :)

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan